فرمانده پلیس راه مازندران از محدودیت ترافیکی در جاده کندوان تا ساعاتی دیگر خبر داد و گفت: تردد در سایر محورهای مازندران روان و عادی است اما رفته رفته پرحجم می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۸۱۳۶

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ یدالله جهانتاب، فرمانده پلیس راه مازندران در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران اظهار داشت: با توجه به تعطیلی اعلام شده ترافیک سنگینی را از سمت تهران و کرج شاهد‌یم.

وی با بیان اینکه تا ساعات آینده براساس تصمیم پلیس راه مازندران، انسداد محور را خواهیم داشت، افزود: ترافیک پرحجم در محدوده کندوان و از سیاه‌بیشه ـ کرج به چالوس را شاهدیم که هماهنگی لازم برای یک‌طرفه شدن جاده از سمت جنوب به شمال را تا یک ساعت آینده خواهیم داشت.

جهان‌تاب تصریح کرد: در جاده کندوان محدودیت ترافیکی را از محدوده مرزن‌آباد به چالوس ‌داریم و از پل زنگوله مسیر به سمت چالوس یک‌طرفه است.

وی با بیان اینکه در محور هراز و سوادکوه ترافیک عادی و روان در بقیه محورهای مواصلاتی استان نیز گره ترافیکی دیده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در محور سوادکوه در حال حاضر ترافیک روان را شاهدیم، اما به تدریج از شب و فردا با توجه به تعطیلی پیش‌رو افزایش حجم ترافیکی را توقع داریم.

فرمانده پلیس راه مازندران با بیان اینکه محورهای مازندران لغزنده است به رانندگان توصیه کرد در حین رانندگی مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از عجله و شتاب بی‌مورد در جاده‌‌‌های استان خودداری ‌و با رعایت سرعت مطمئنه در جاده برآنند و بهتر است پس از هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه رانندگان استراحت داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها